dimarts, 16 de juny del 2009

Quines contradiccions!

Per què? Doncs perquè avui és el dia de la verdura fesca i el dia nacional del fudge, el caramel de dolç de llet (llefiscós, dolcíssim i una bomba calòrica). Suposo que per això també és el dia del concurs nacional de crits (de desesperació).

O potser són els crits per celebrar la victòria dels Lakers :) Quin partidàs, eh? I quin orgull. Els mitjans de comunicació comenten molt el paper del Kobe Bryant (evidentment) i també la fita històrica dels deu anells del Phil Jackson, però no s'obliden d'una altra de les peces clau: el Pow! Aviam si així se'ls aclareixen les idees i s'adonen que els catalans existim, que som molts i que som europeus!!!

Sabeu què em va passar? Em van haver de fer una prova de capacitat pulmonar per comprovar com tinc l'asma, i una de les variables que tenien en compte és la raça. Podia escollir: blanca, hispànica, asiàtica, afro-americana, filipina o bé altres. Quan els vaig dir que em tenien ben confosa amb això de les races em van demanar d'on venia i em van classificar com a "altres". Li hauré de demanar al Pow en quina categoria el tenen...