diumenge, 28 de juny del 2009

Lord of the dance

M'he posat sentimental, snif snif. Em recordava de les coses que havia fet per casa, abans d'arribar a la meva nova casa als Estats Units, i he recordat la millor actuació que he vist mai. L'abril del 1999 la companyia del Michael Flatley arribava a Barcelona presentant Lord of the Dance. Superb. No existeixen paraules per descriure l'espectacle que vaig veure.

Resulta que fa 3 dies van començar temporada a Las Vegas. Iupi!!! I actuaran a Califòrnia el mes de novembre. Reiupi! Aviam si ens organitzem per anar-los a veure, el John no els ha vist mai.

També seran de gira per Europa el 2009 i 2010. De moment no hi ha dates per tocar a Barcelona, Madrid, Bilbao, València o similar, però si us hi animeu, és ben recomanable i es pot volar barat al Regne Unit i a Alemanya!

Per fer-vos dentetes i per portar bons records als que van tenir la sort de veure-ho, us penjo un vídeo de l'actuació més espectacular (és la meva humil opinió). Que consti, però, que l'actuació no és la de Barcelona: