divendres, 9 de maig del 2008

Sorpresa a la biblioteca

Aquesta setmana ha estat força atrafegada. Ja col·laboro amb una protectora d'animals i justament el que més m'agrada és el que menys gent fa: socialitzar gossos maltractats. N'hi ha alguns, pobrissons, que segurament no deixaran mai la gàbia on són, són molt agressius, però amb d'altres hi podem treballar perquè tinguin una oportunitat de ser adoptats. Cal paciència, però m'omple.
L'altre voluntariat el faig a una biblioteca del servei públic de Los Angeles. Hi vaig tres cops per setmana, i aquest matí, la gran sorpresa. Ja em veieu amb el meu carretó, col·locant llibres, i veig que s'acosta algú pel passadís. No hi dono cap importància, és el més habitual.
Però aquesta persona s'asseu en una de les butaques que es fan servir sobretot per llegir el diari i em toca parar just al seu costat. Quan me n'adono, estic respirant el mateix aire que en Morgan Freeman. Suposadament, L.A. és la ciutat dels famosos per excel·lència, i ja havia vist més d'una cara coneguda pel carrer.
Però mai de tan a la vora. M'ha semblat una persona molt discreta, feia l'efecte que ningú més sabia que era allà. He recordat que era una biblioteca, no he muntat cap número de fan histèrica, però ha estat diferent.
Coco, quan arribis, a la vora de la biblioteca hi ha un lloc que t'encantaria: herbes altes i força arbres. No et deixaran entrar a la biblioteca en sí, però penso que t'agradarà aquest mini-parc. Cuida't la poteta :-)