dimecres, 28 de maig del 2008

Em vaig perdre el partit...

Ahir no vaig poder veure el quart partit dels Lakers contra els Spurs. Més ben dit, en vaig veure els dos últims minuts, i la victòria va ser més que ajustada: 2 punts! Vejam què passarà en el proper partit al Staples Center... Aquest no me'l perdré pas, no estaré tan enfeinada com ahir.
Ja us vaig explicar que dilluns es va celebrar el Memorial Day. Dimarts, a la biblioteca, s'esperava un munt de feina espatarrant, i així va ser. Però sabíem d'avançada que només hi hauria una persona disponible, així que em van demanar si podia anar-hi dimarts per donar-los un cop de mà. I sí, m'hi vaig passar gairebé 7 hores fins que tot va tornar més o menys a la normalitat.
El John em va venir a buscar i vam anar a dinar junts, vaig anar a una reunió de grup que va durar dues hores i després vam anar a sopar alguna coseta amb les noies, així que tenia motius més que sobrants per perdre'm el partit.
Espero poder-vos explicar el següent amb més detall.
Bona salut