dijous, 29 de maig del 2008

MVP i a la final

Sí! Intentaré fer-vos un resum telegràfic del 5è partit entre els Lakers i els Spurs, fa mitja horeta que s'ha acabat. Primer quart: decepció, els Lakers perden per 17 punts. Segon quart: comencen les palpitacions, jugar a San Antonio un sisè partit no fa gràcia. Tercer quart: atac de cor, es recuperen gràcies al Koco Bryant. Quart quart: victòria per 92 - 100, triple a l'últim segon de partit.
Han escollit el Koco Bryant com a MVP de la final de la conferència Oest. Ara només falta saber qui serà el rival dels Lakers. És la primera vegada des del 2004 que arriben aquí, i l'alegria es notava per tot arreu.
Focs artificials, més veïns cridant i patint al nostre edifici, i un munt de cares famoses al partit: Jack Nicholson (no es perd ni un sol partit al Staples Center i és dels primers en posar-se de peu quan remunten de manera tan espectacular), Antonio Banderas, Cameron Díaz, Donald Sutherland, Andy García, Dustin Hoffman...
No us penseu que el bàsquet m'agrada des que vaig arribar aquí. Sempre m'havia agradat, i els Lakers i els Bulls havien estat sempre els meus favorits. Ja us aniré fent la crònica esportiva. De bàsquet. De futbol americà no hi entenc massa i ja fa temps que es va acabar la temporada. De bèisbol no en tinc ni idea. De futbol, pse. M'agrada seguir les notícies del Barça, però el Los Angeles Galaxy no es menciona ni per casualitat i si es parla del Beckham és pels diners que guanya, per obres benèfiques, per veure si serà membre de la cienciologia per ser amic del Tom Cruise o pel que la seva dona estigui fent o dient (la seva última perla és que sense tacons no pot pensar).