divendres, 11 de juliol del 2008

Jalapeños asesinos!!!

Recordeu la història dels tomàquets i la salmonel·la? Doncs ara la salmonel·la contraataca: torna a haver-hi pocs tomàquets i en molts llocs no en serveixen, però és que a més ara han retirat els jalapeños (una gran desgràcia a Califòrnia) i un altre tipus de pebrot verd per la mateixa raó.
A més a més, s'han detectat 16 casos d'una variant de Creutzfeldt-Jakob (la malaltia de les vaques boges en persones) més agressiva que la que va haver-hi a Europa, i molt més ràpida. De moment ja han mort 10 d'aquestes persones.
No vull la mort de ningú. Em sap molt greu que algú mori d'una manera tan esgarrifosa, em posa la pell de gallina. Però després del que s'ha sabut que va passar com a mínim en un escorxador, no sembla tan estrany.
Digueu-me ressentida, però si jo no vaig poder donar sang perquè a Espanya s'importava carn d'Anglaterra (i jo menjava vedella del Berguedà), qui seran els herois americans? Teòricament, ara aquest risc existeix per a tothom. Com s'ho faran amb les donacions de sang?
Fa por pensar que hi ha aquesta epidèmia de malalties transmeses per aliments diferents, i per molt que vaig amb compte i sempre rento amb cura totes les verdures, i les bullo, i llenço segons quines coses per la calor que fa, la intranquil·litat es comença a notar.
Esperem que tot millori i que trobin els focus d'infecció ben aviat.