diumenge, 6 d’abril del 2008

Wild wild west


Cavalcant al salvatge oest! Ahir va ser el meu aniversari, i aquest va ser el regal que em va fer el John: ens en vam anar a un ranch a muntar a cavall. M'encanten els animals, i poder estar amb els cavalls, ajudar a raspallar-los, ajudar amb brides i similars i després poder passar una bona estona muntant a cavall, és fantàstic.
El John anava ben acompanyat: la Moose és una euga tranquil·la, com ell, van passejar amb la propietària, la Kathy, i van anar al seu ritme. A mi em veieu amb el Commander. Suposo que el nom ja us en dóna una idea. Un mascle amb ganes de córrer, de galopar, i jo encantada de la vida. Anàvem per pistes que tampoc no permetien un galop fort (pobret, quina desil·lusió per a ell), però sí que sovint podíem trotar, i ho vam disfrutar al màxim. Ara, això sí, cada dos per tres l'havia de frenar. Encara no entenc com les regnes van resistir.
Estic molt contenta. Si anàvem al pas, podia dominar-lo amb una mà, però sí que havia de fer servir les dues per frenar-lo, és tossut com jo.
Tan de bo el Jordi, el meu germà, hagués pogut venir amb nosaltres, així també hauríem celebrat el seu aniversari. PER MOLTS ANYS, BRO!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jops! L'any que ve pel meu aniversari vull un Doraemon perquè em deixi la "porta màgica" i venir quan vulgui... Ki6!