dimecres, 23 d’abril del 2008

Sant Jordi a Los Angeles

Bona diada!
Ja us vaig comentar que el John dominava el bon dia i el pa amb tomàquet. També domina Sant Jordi. En coneix la llegenda i la tradició, i l'any passat ja em va fer arribar roses quan jo encara vivia a Barcelona (no em va poder enviar una rosa sola, però va valer la pena).
Aquest any també he tingut rosa, i ell ha tingut llibres, sense signatura, sense l'ambient tan especial i que enyoro més que no em pensava, i a més, hem pogut sortir a sopar fora i trencar una mica la rutina.
Poc a poc va coneixent coses noves: va quedar admirat en veure fotografies de castells i de correfocs, i sempre el fa riure que tinguem pastissos per tot. Tortell de reis, mola de Sant Vicenç, crema de Sant Josep, mona, pastís de Sant Jordi, tronc de Nadal...
Ara només ens cal poder venir a passar el Nadal a casa i fer cagar el tió.
Des d'aquí molts petons a tots els Jordis, sobretot al meu Jordi-Jorej, i moltes roses per tothom.