dimarts, 26 de maig del 2009

Today is... Grey day

Sí, el dia gris. Curiós, eh? No n'havia sentit a parlar mai, i m'ha agafat ben per sorpresa. Investigant, investigant, he descobert que algunes pàgines web presenten tots els seus continguts en gris i sense fotografies per celebrar el dia gris. M'expliquen que ho fan "en solidaritat amb altres persones que lluiten per proporcionar continguts originals a la web". No us en passo els links, perquè ja m'avisen que a partir de mitjanit els continguts tornaran a la normalitat. Algú me'n pot informar? M'ha picat la curiositat, això del dia gris...

Però espereu, espereu, que avui és un dia complicat: també és el Senior Health & Fitness Day (el dia de la salut de les persones grans i del fitness).

I per si no en tenim prou, resulta que el mes de maig és tot el que ara ve: el mes de dormir millor, mes nacional del bon manteniment del cotxe, mes nacional de la fotografia, mes nacional de l'amanida, mes nacional de l'ou, mes nacional de la barbacoa, mes de la revisió del teu horari de feina, mes de la cita amb el teu company, mes nacional de l'hamburguesa, i mes de la conscienciació de les infeccions per fongs.

I no hem acabat: també és el mes de l'herència asiàtico-pacífica-americana, el mes per a una millor oïda i dicció, el mes per a la conscienciació de la salut mental, per a la conscienciació de la malaltia de Huntington, per a la conscienciació de la neurofibromatosis, el mes de les persones grans americanes, el mes dels esports i el benestar físic, el mes de l'apreciació dels professors, i el mes per a la conscienciació de traumes.

Ara sí que us els he dit tots (com a mínim els que he esbrinat). No sé si us ha passat com a mi, però en descobrir que era el mes de l'hamburguesa, de la barbacoa i de les infeccions per fongs, se m'ha escapat una riallada que us deu haver despertat a tots :)

Em fa l'efecte que per declarar qualsevol dia nacional, no cal gran cosa. Vista la varietat i la poca relació existent entre una celebració i una altra durant aquest mes, em vénen ganes de demanar que es declari el dia dels catalans a Los Angeles i demanar donatius per a l'ocasió.