divendres, 15 de febrer del 2008

Valentine's Day

No us imagineu quina bogeria és el dia de sant Valentí. Fa setmanes que ho recordaven per tot arreu, moltes botigues oferien descomptes especials, la majoria de restaurants tenien totes les taules ocupades des de feia dies...
Per sort, el John coneix perfectament sant Jordi :-) Sí que em va regalar un ram de roses, però vam celebrar sant Valentí a casa amb un sopar ben senzill i un extra: pastís de formatge amb cobertura de crème brulée. Així en diuen ells, però en realitat és crema catalana ;-)
Ahir ja parlàvem amb gent que estava una mica (o molt) desesperada per no haver fet una reserva a temps al lloc on volien. I avui ens confirmaven que havien passat nervis i que sant Valentí més aviat els estressava.
Així que nosaltres, més que feliços, vam adaptar les tradicions i vam passar un dia inoblidable. Ara només cal esperar sant Jordi :-)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Així m'agrada que es celebri el meu sant com Déu mana! Per cert, quan vaig estar a L.A. vaig provar la crème brulée i ni punt de comparació amb la nostra crema, eh?! Tot i això, estava molt bona!